Laatste nieuws van Hans en Yoni

woensdag, juni 13, 2007

Yoni is geslaagd !


Wat een spanning zeg, het is ontzettend stoer om tegen anderen te zeggen dat je dochter (lees mijn Prinses) geslaagd is voor haar VMBO T !


Ze heeft het voor elkaar,

ondanks dit loodzware jaar voor haar, ondanks de tegenslagen, het verdriet en haar dipjes heeft ze haar examen volbracht. In mijn beleving met mooi resultaat maar in dit geval spreken de cijfers geen prestatie taal.

Zij heeft het gedaan, met hulp van anderen, met haar inzet, karakter en het pure Yoni "zijn" heeft ze haar doel gehaald!


Vanaf de zijlijn keek ik mee, ze was gemotiveerd voor elke bijles die er was, de achterstand door de emotionele beleving van het ongeluk, heeft zij voor zichzelf een waanzinnige prestatie geleverd.


Ze is op dit moment in Parijs, ze belde me in de auto, ik voelde haar blijdschap en mijn grote steen die nog altijd in mijn buik zit deed even geen pijn.

Met tranen van blijdschap hoorde ik het goede nieuws aan, en in die tranen zat zoveel spanning en opluchting, waardering, respect en vreugde tegelijk.


Dan ben je niet stoer als vader maar gewoon een mens dat gek is op datgene wat zijn emoties met hem doet.

Ik heb Yoni verteld dat zij de stad Parijs mag laten weten dat ze geslaagd is.!


Komende vrijdag houden we een borrel , vanaf 20.30 uur,

het mag het feest van de eeuw worden.


Tot vrijdag. tot later


Hans jan


3 Reacties:

At 14/6/07 00:36, Blogger Martin van Dongen schreef...

Klasse meid, om zo terug te komen na een valse start. Mijn beeldscherm is niet breed genoeg om de brede glimlach van je vader te kunnen weergeven.
Laat je ster maar stralen in de lichtstad, geniet ervan. Deze is voor jou!!

 
At 14/6/07 11:23, Anonymous Anoniem schreef...

Hoi familie,

Gefeliciteerd!!! Klasse!!! Precies wat Martin gezegd heeft... pure wilskracht na zo'n start. Ik zie de Joris Driepinterlach van je vader zo voor me... van oor to oor en verder.

Prettige vakantie!

Groeten,


Andy

 
At 19/6/07 08:40, Anonymous Anoniem schreef...

Hey Hans, Yoni,

Van harte gefeliciteerd.
Onwijs goed gedaan...!

Je mag erg trots op jezelf zijn..!

En hans het gaat goed man keep up the good work.!

Alvast een top vakantie ..!

Groetjes Frank

 

Een reactie posten

<< Home